.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران رتبه سوم آلودگي موادمخدر كشور
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت : در سال گذشته ‪ ۹۰‬باند تهيه و توزيع مواد مخدر در اين استان شناسايي و متلاشي شد.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت : در سال گذشته ‪ ۹۰‬باند تهيه و توزيع مواد مخدر در اين استان شناسايي و متلاشي شد.

" معصوم معصومي " در جلسه دبيران شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر در نور افزود : اين تعداد كشفيات در مقايسه با سال ‪ ۵۰ ،۸۴‬درصد افزايش داشت. وي اظهار داشت : در اين ارتباط ‪ ۱۳‬هزار و ‪ ۶۱۶‬نفر دستگير شدند.

 به گفته او استان مازندران از نظر آلودگي موادمخدر در كشور در رده سوم قرار دارد. معصومي با اشاره به فعاليت پنج مركز ترك اعتياد دولتي در اين استان يادآور شد: در صورت تامين اعتبارات موردنياز، امسال پنج مركز ديگر در اين استان افزايش مي‌يابد.

وي از افزايش طرح ايجاد بهسازي محيط آلوده در استان خبر داد و گفت : با همكاري دستگاههاي مجري طرح و با افزايش مراكز دولتي، در جهت بهسازي و باز پروري، با توزيع‌كنندگان موادمخدر به شدت برخورد خواهيم كرد.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر مازندران تصريح كرد: مهمترين دستاورد اين شورا در چهار بخش حقوقي، درمان، مقابله و فرهنگي بوده كه در بخش فرهنگي نيز براي فرهنگ‌سازي و اطلاع رساني‌دو ميليارد ريال به‌دستگاههاي اجرايي پرداخت شد تا در اين زمينه هزينه گردد ./البرز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.